Kevätkauden päättäjäiset/kesäkauden avajaiset

Posted on Posted in Jäsenkirje, Tiedotteet, Yleistä

KSQ:n kevätkauden päättäjäiset ja samalla kesäkauden avajaiset pidettiin Iitissä Radalla Resortin upeissa puitteissa lauantaina 25.5.24. Sää oli helteinen, loppuillasta saimme virkistävän sadekuuron, mutta se ei haitannut kesäpelejä, saunomista, eikä iltapalaa. Tapahtumaan osallistui erittäin ilahduttava määrä seuran jäseniä, peräti 20 henkeä, kiitokset kaikille aktiivisuudesta!
Kesäpeleissä petanque pelattiin joukkuekisana ja kesätikka yksilölajina.
Tulokset:
Petanque:
1. Joukkue 4, Veli Hyyryläinen, Liisa Hietikko, Miika Katajainen, Niko Manula
2. Joukkue 2, Sanna Lummio, Leo Lähde, Amanda Haapaniemi, Jouko Puustinen
3. Joukkue 3, Sanna Lähde, Petteri Taskinen, Jari Luukkonen, Vesa Korpi
4. Joukkue 1, Janika Irjala, Matti Pöljö, Matti Hellbom, Antero Koski
Kesätikka:
Naiset: 1. Janika Irjala, 2. Sanna Lähde, 3. Liisa Hietikko
Miehet: 1. Niko Manula, 2. Miika Katajainen, 3. Vesa Korpi

Kari Kylliäinen jakoi palkinnot parhaille, petanque-kisan joukkue nro 4 sekä tikkakisan naisten ja miesten sarjan voittajille, Janika Irjala ja Niko Manula.

Ennen saunaa ja ruokailua oli vielä mahdollista kokeilla/pelata padelia hienolla rantakentällä.

Kari Kylliäinen oli järjestänyt lisäksi pientä päänvaivaa. Puuttuvat sanat tehtävässä olivat:
1. Vietnam, 2. Monopoli, 3. Norja, 4. Leivo, 5. Kantele, 6. Kilpikonna

Kellotaulun tehtävän ratkaisu on ohessa kuvana. Kiitokset Karille!

Seuramme jäsen Chris Clark huomioitiin aktiivisuudestaan ja vieraanvaraisuudestaan ryhmämme Walesin vierailun aikana. Chris sai hyllyynsä kirjan Olli Tuominen – lajinsa viimeinen.

Illan tullen sadekuurokin tyrehtyi ja saimme nauttia upeasta maisemasta ja Radalla Resortin puitteista.
Kiitokset Veli ja Sanna Hyyryläiselle vielä kerran!

Tähtisquash-hallillamme alkavat maanantai-iltojen kesäpelit 3.6. klo 18:00. Kaikki ovat tervetulleita pelaamaan!

Kivaa kesää kaikille, nähdään hallilla!

Liisan pallo ilmassa kohti snadia
Padelit rantakentällä
Jokke tähtäämässä kymppiin, osuuko?
Petanque kisan voittajat, Veli, Liisa Niko, Miika puuttuu kuvasta
Naisten tikkakisan #1, Janika