Euroopan juniorikilpailut kaudella 2024-2025

Posted on Posted in Jäsenkirje, Junioritoiminta, Koulutus/Valmennus, Tiedotteet

Suomen Squashliiton tiedote:

Hyvät junioripelaajat, vanhemmat

Tärkeää asiaa Euroopan juniorikilpailuista! Squashliitto suosittelee jälleen Euroopan junioriturnauksia seuraavasti:

27-29.9.24 Danish Junior Open (Kööpenhamina)

3-6.9.10.24 Nordic Junior Open (Malmö)

1-3.11.24 Belgium Junior Open (Liege)

2-6.1.25 British Junior Open (Birmingham) (+ mahdollinen Scottish Open Edinburghissa vuoden lopussa)

16-19.1.25 Czech Junior Open (Praha)

20-23.2.25 German Junior Open (Hampuri)

3-6.7.25 Dutch Junior Open (Amsterdam)

10-13.7.25 European Junior Open (TBC)

Squashliitto lähettää näihin turnauksiin valmentajan, jos vähintään 8 pelaajaa lähtee mukaan. Valmentaja vastaa pelaajista koko kisan ajan ja valmentaa pelaajia otteluissa. Jos/Kun otteluita on samaan aikaan, valmentaja pyrkii tasapuolisuuteen seurattavia otteluita valittaessa. Pelaajien yhteinen omavastuu valmennuksesta on puolet valmentajan kuluista, toisen puolen kustannamme me. Yleisesti tämä summa on ollut +-100€/pelaaja kisasta riippuen. Myös vanhemmilla on luonnollisesti mahdollisuus lähteä reissuun mukaan, mutta valmentaja siis vastaa pelaajista, ja näin pyrimme pienentämään perheen kokonaiskustannuksia.

Jokainen kisa avataan sisäiseen ilmoittautumiseen Club Lockeriin, jotta kaikki näkevät, ketkä ovat lähdössä reissuun. Lisätkää pelaajan nimi listalle. Itse ilmoittautumisen jokainen hoitaa itse ESF:n sivuilla. Valmentajalle me ostamme lennot, ja mukaan lähtevien pelaajien toivotaan ottavan sama lento.

Euroopan kilpailut ovat kehittymisen kannalta erittäin tärkeitä ja siksi suosittelemme harkitsemaan jos ei kaikkiin, niin ainakin muutamaan turnaukseen lähtemistä vuosittain.

Jos tulee kysymyksiä, niin voi olla yhteydessä ikäluokan vastuuvalmentajaan tai Mika Montoon/Squashliitto. Hyvää squashkauden alkua kaikille!