KSQ:n syyskausi käynnistyy 2.9.2024

Posted on Posted in Jäsenkirje, Tiedotteet

KSQ:n syyskausi käynnistyy 2.9.2024 maanantaina. Kausi avataan perinteisesti siivoustalkoilla hallilla. Talkoiden aloitus on 2.9. klo 16:00 alkaen joustavasti. Talkoolaisille järjestetään pientä purtavaa sekä tarjotaan klo 18:00 alkavat pelit ilmaiseksi. Tulethan mukaan!
Syyskauden pelit käynnistyvät tutusti:
– Maanantaina seurailta klo 18:00-
– Tiistaina naisten peli-ilta klo 17:00-18:30
– Tiistaina junioriharjoitukset klo 18:30-19:30. Harjoitukset on tarkoitettu jo kokeneimmille pelaajille
– Torstaina junioriharjoitukset: klo 17:00-18:30 aloittelijat ja klo 18:00-20:00 pidemmälle ehtineet
– Perjantain peli-ilta seuran jäsenille ja myös seuraan kuulumattomille pelaajille klo 18:00-20:00

KSQ:n ykkösjoukkue jäi squashliigassa harmittavan täpärästi keväällä mitalipelien ulkopuolelle. KSQ:n II-joukkue varmisti puolestaan paikan II-divarissa kaudelle 2024-2025. Squashliiga käynnistyy SM-sarjan osalta 30.11. Mikkelin kierroksella. Joukkuetta on vahvistettu, KSQ:n riveihin on Turusta siirtynyt Henrik “Heke” Mustonen, hallitseva miesten Suomen mestari. Joukkueen tavoitteena on mestaruus. II-joukkue aloittaa pelit puolestaan Talissa 21.9.24.
Junioreille tarkoitettu Keitsi Cup pyörii edelleen kaudella 2024-2025. Tästä onkin jo tiedotettu erikseen. Keitsi Cup nro 8 pelataan omalla hallilla 8.3.2025.
Syksyn aktiviteetteja:
– 18.11.24 Sääntömääräinen syyskokous hallilla
– 13.12.24 KSQ:n kinkkukisa ja pikkujoulu
– 26.12.24 Kinkunsulatuskisa

Aktiviteetteihin palataan vielä tarkemmin lähempänä ajankohtia, eli tulossa seuraavat:
Melaturnaus KSQ-Mikkelin Tosiharrastajat, ajankohta lokakuussa ja tarkentuu lähiaikoina.
Naapuriseurapelit Lahden kanssa
Koululaispäivä, alustavasti 8.10.24. Tarjoamme päivän aikana ilmaisen mahdollisuuden kokeilla ja pelata squashia. Tutustumisen jälkeen onkin hyvä aloittaa kiva harrastus osallistumalla KSQ:n junnutreeneihin.
Perhesquash, alkeiskurssit ja pelit. Olemme saaneet tukea Perhesquash-hankkeeseen Kymin Osakeyhtiön 100-vuotissäätiöltä sekä OKM:ltä. Perhesquashit alkavat marraskuussa ja tästä tiedotetaan tarkemmin erikseen.

Hyvä KSQ:n jäsen, mikäli kesällä on squash-pelit jääneet vähiin, niin nyt kelien viiletessä on hyvä suunnistaa hallille pelaamaan ja tapaamaan tuttuja. Tule ja tuo myös ystäväsi pelaamaan omalle Tähtisquash-hallille.

Oheisena on etukuponki, jolla pelaat uuden/ensikertalaisen pelikaverin kanssa tunnin ilmaiseksi. Pelikuponki löytyy myös tarvittaessa hallin kassalta.
Muistathan, että halli on auki jokapäivä klo 07-21:00, pelivaraukset www.kouvolansquashseura.fi. Hallivalvojat ovat paikalla arkisin klo 17-21:00.

Kivaa loppukesää ja alkavaa syyskautta, nähdään hallilla!