Squashliiton tiedote, tulevat tapahtumat

Posted on Posted in Jäsenkirje, Kilpailut, Tiedotteet

Tässä Suomen Squashliiton tiedote:

Hyvät Squashin kilpapelaajat, junioreiden vanhemmat ja squashseurat,

Kotimaan squashkausi on jo hyvässä vauhdissa. Uusi ranking-systeemi on myös jo voimassa, mutta ranking-listan päivitys on viivästynyt meistä riippumattomista syistä. Toivomme, että tämä saadaan maaliin jo tällä viikolla, näin meille on ennustettu Club Lockerin päästä. Ranking-pisteitä on kuitenkin jo nyt jaossa uusien taulukoiden mukaan, tässä seuraavat turnaukset, joista niitä voi lähteä metsästämään:

HSRC järjestää syksyn Dunlop Cupin Talihallissa ensi viikonloppuna. Ilmoittautuminen päättyy huomenna tiistaina, eli nyt lappua sisään!
HSK järjestää seuraavana viikonloppuna Helsinki Openin, niin ikään Talihallissa. Ilmoittautuminen päättyy maanantaina 7.10.2024.
Lahdessa kisataan seuraava junioreiden Keitsi Cup 12.10. Ilmoittautuminen päättyy perinteisesti saman viikon tiistaina. Myös seuraavan Keitsi Cupin ilmoittautuminen on jo avoinna, se pelataan 26.10. Talihallissa Helsingissä.
Kivenlahdessa Espoossa kisataan niin ikään 26.10. aikuisten kisassa. Ilmoittautuminen myös tähän turnaukseen on jo avoinna.
Lahdessa järjestetään lauantaina 16.11. squashohjaajan peruskurssi. Kurssi sopii kaikille lajista ja etenkin valmentamisesta ja ohjaamisesta kiinnostuneille.

Kaikki kauden kilpailut löydät Squashliiton tapahtumakalenterista ja kaikki ilmoittautumisille avoinna olevat turnaukset Club Lockerista (www.squash.fi->Kilpaileminen->Club Locker)

Vielä muistutus, uusikaa lisenssinne, jos ette ole sitä vielä tehneet.